mandag 1. februar 2010

New Zealand 0 km Gardemoen

Heisann

Har fått sjekket inn bagasjen, 8 kg, og sykkel 26 kg. Måtte betale for sykkelen. SAS burde skamme seg. For oss som reiser så miljøvennlig, burde de ha betalt seg et alebi, ved å gi meg fribillett. Men men. Broderen kjørte meg til gardemoen, etter en bedre frokost kl 4 45. Egg, bacon og kaffe, på radioen var det spill våken, for de som kjenner det programmet. Takk for frokosten, Vic, bare synd flyet går kl 1640, så det er noen timer å slå ihjel her.

Vel, nå er jeg på vei, jeg gleder meg. Bilder blir det ikke fra Gardemoen, men frykt ei, det sal bli nok av de når jeg lander på New Zealand, Christchurch på onsdag.

2 kommentarer:

Svein sa...

Hei Øyvind

dette ser ut til å bli en dyr tur når du må betale for sykkelen.
Bare ver glad at du ikke kom med kajakken om det kan vere en trøst
ha en flott tur videre og så kan vi holde kontakten etter hvert

Mvh
Svein S med livOGlyst

risnes grendalag sa...

Hei Øyvind
Søknaden er nå sendt med underskrift av ordføreren. Ha en god tur videre, hilsen livOGlystgjengen