onsdag 3. februar 2010

New Zealand 0 km Christchurch missing luggage

Saa har det hendt, ingenting av bagasjen jeg hadde med har kommet fram, sykkelen er et eller annet sted i verden, sammen med alt det andre. AA huffameg, saa dumt det er i dag. Uten telt, dro jeg inn til Christchurch sentrum, og fikk meg en seng paa et hostel. Kan ikke faa si det sterkt nok hvor mye bedre det er aa slaa opp teltet, kulen ned med en god lydbok, istedet for a maatte passe paa alle tingene mine, saa de ikke blir stjelt, de faa jeg har pr tiden. Skal jeg noen gang skrive en bok, skal den hete Den siste teltaren.

Maalet naa, er aa holde motet oppe, ha tro paa at sykkelen kommer snart. Ringte flyselskapet, Quantas, og de hadde faatt inn 76 kolli, som skulle gjennom tollen. Kanksje er mitt der???

Kjiiip start, men daarlig generalprove kan jo bli en bra premiere.

Varmt er det ihvertfall, og jeg har drukket kaffe. Noe positivt er det paa gang, ihvertfall, nemlig en dusj.

Ha det fint hjemme.

2 kommentarer:

Arne Kvalvik sa...

Hei Øyvind
Godt og høre at du er i gang igjen. Dog en skjev start på turen. Håper utstyret kommer frem komplett/uskadet.
Kogahilsen: Arne

Unknown sa...

Hei.

Me heldt enno pusten,kvar er Øyvind; og sykkelen?

Kjem sykkelen fram, med punkterte hjul, skrammer og bulker? Me får tru den kjem heil fram og at du kjem deg i gang med å trø. Din innstas for Noreg kjem vel med i desse OL tider.

Løn og Harald